HOGYAN SEGÍTI A FOGYÁST A SPIRULINA ALGA?

EZT MUSZÁJ TUDNOD! - TUDOD, SOSINCS KÉSŐ
Az étkezés során bevitt tápanyagok csak akkor érik el kellő hatásukat, ha könnyen fel tudnak szívódni.

 Az egészséges bélflóra a jó egészség alapja, befolyásolja a tápanyagok hasznosulását, erősíti az immunrendszert, ezáltal véd a fertőzésekkel szemben.A spirulina a hosszú és egészséges élethez az emésztés javításával is hozzájárul azáltal, hogy megakadályozza a káros baktériumok (pl. E.coli) növekedését és támogatja a hasznos baktériumokat, melyek a bélflóra egyensúlyához szükségesek.
A spirulina a legtáplálóbb és legkoncentráltabb étel, melynek több mint 60%-át könnyen emészthető fehérjék alkotják, benne megtalálható az összes esszenciális aminosav, rengeteg kálcium, foszfor és magnézium, annyi vitamin, mint amennyi a búzacsírában és négyszer több B12-vitamin, mint a nyers májban.


ÉPPEN MAGAS PROTEIN TARTALMÁNAK KÖSZÖNHETŐ, HOGY FELPÖRGETI AZ ANYAGCSERÉT, ÍGY SEGÍTVE A FOGYÁST!


Az elmúlt évtizedek vizsgálatai alapján a kutatók ma már egyértelműen azon az állásponton vannak, hogy a hosszú és egészséges élethez az emberi szervezet számára az ásványi anyagok a legfontosabbak. A spirulina gazdag forrása a cinknek, a káliumnak, szelénnek és a mangánnak, valamint benne található a legtöbb gamma-linolénsav, a szív számára nélkülözhetetlen zsírsav. A spirulina és a chlorella kiemelkedő koncentrációban tartalmazza a klorofillt, mely a szervezet elsőszámú méregtelenítője. Magas B-vitamin tartalmával pedig a stresszt és annak ártalmait enyhíti.